Wszystkie oferowane przez nas produkty mają daty ważności dłuższe niż 3 miesiące. Jeśli data ważności jest krótsza, to produkt taki posiada wyraźne oznaczenie, oraz etykietę “Krótka data”.
Obecnie nie jesteśmy w stanie informować o datach ważności wszystkich produktów na naszej stronie.
W rzadkich przypadkach zdarza się, że producent zmienia wygląd opakowania produktu, który oferujemy w naszej aptece. Zawsze jest to jednak dokładnie ten sam produkt, o tym samym składzie i właściwościach.
Takie rozbieżności można nam zgłaszać na skrzynkę [email protected] . Z góry dziękujemy! Niekiedy ciężko jest wychwycić takie nowości.
Skład produktu jest zawsze podany na stronie danego produktu w części opisu. Brak składu produktu na stronie może pojawić się wyłącznie w wyniku błędu.
Jeśli zauważysz taki produkt, bardzo prosimy o kontakt na mail [email protected] . Niezwłocznie uzupełnimy brak!
Staramy się, aby zdjęcia produktów na naszej stronie przedstawiały faktyczny produkt. Jeśli jednak, mimo to, potrzebujesz zdjęcia produktu - napisz do nas na mail: [email protected] i wyślemy Ci je!
Kod kreskowy produktu, który najczęściej jest taki sam jak numer EAN produktu, podajemy na stronie każdego produktu, zaraz pod nazwą produktu.
Ceny, które prezentujemy na naszej stronie są cenami ostatecznymi. Nieustannie pracujemy z naszymi dostawcami, by nasza oferta była jak najlepsza. Prawdę mówiąc - nie mamy już “z czego schodzić” w naszych cenach. :)
W takiej sytuacji, koszt przesyłki nie zostanie doliczony.
Najprościej będzie do nas napisać maila z taką informacją na skrzynkę [email protected] . Pamiętaj by nie wysyłać zwracanych produktów, zanim odpiszemy na Twoje zgłoszenie.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj
Jeżeli to możliwe, to najlepiej byłoby sporządzić z kurierem protokół szkody, choć wiemy, że niekiedy nie jest to możliwe.
Niezależnie od sporządzenia protokołu, bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez skrzynkę [email protected]. Podpowiemy jakie powinny być kolejne kroki.
W większości przypadków, reklamację na usługę kurierską musi złożyć adresat.
Każda sytuacja jest inna, dlatego nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Po zgłoszeniu reklamacji, z pewnością się do tego odniesiemy. Zawsze bierzemy odpowiedzialność za wykonywaną przez nas pracę.
Oczywiście wystawiamy faktury VAT. Można o nią poprosić na etapie składania zamówienia. Na późniejszych etapach realizacji zamówienia może to być utrudnione, gdyż musimy posiadać oryginał paragonu, który wysyłamy w paczce.
Istnieje taka możliwość, ale będziemy potrzebować w tym celu oryginału paragonu. Prośbę o wystawienie takiej faktury prosimy wysyłać na [email protected] .
W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia znajduje się link. Po jego kliknięciu możesz zapoznać się z wieloma informacjami na temat swojego zamówienia, w tym na jakim etapie realizacji się znajduje.
Z naszej strony robimy wszystko by dotrzymać terminu 24h (w dni robocze) na wysyłkę, od momentu złożenia zamówienia. W zależności od wybranej metody dostawy, przesyłka będzie dostarczona w przeciągu kolejnych 24-48h.
Z racji tego, że zamówienia realizujemy niemal od razu po ich złożeniu, istnieje bardzo krótki okres czasu, kiedy technicznie możliwa jest zmiana przewoźnika. W celu dokonania takiej zmiany, musisz skontaktować się z nami mailowo na skrzynkę [email protected] lub telefonicznie na numer 690 464 195.
Jeżeli konieczna będzie dopłata, taka zmiana może opóźnić realizację całego zamówienia.
Oczywiście! Na naszej stronie znajduje się logo “legalna apteka”, a w tym miejscu możesz sprawdzić nasze dane w rejestrze aptek.
Na paragonach widnieje nazwa przedsiębiorstwa, które założyło i jest właścicielem Aptek Moderna.
Nie. Obecnie nie realizujemy zamówień za pobraniem. Płatności internetowe są bezpiecznym, dla obu stron sposobem na dokonywanie transakcji.
Ponowne wysłanie nieodebranej paczki jest jak najbardziej możliwe. Konieczna jest jednak dopłata, na pokrycie kosztów przesyłki
LIFEHACK: Jeśli nieodebrane zamówienie nie zawiera leków, ani innych produktów, których zwrotu nie możemy przyjąć (patrz regulamin), a wartość zamówienia pozwalało na skorzystanie z darmowej wysyłki, można uruchomić procedurę zwrotu i jednocześnie złożyć zamówienie ponownie. Nie gwarantujemy jednak, że wszystkie zamawiane produkty będą dostępne oraz, że będą w tej samej cenie.
Na wyraźne życzenie klienta, możemy podwyższyć cenę :) A tak na poważnie: nie. Ceny podane na stronie są cenami ostatecznymi.
Możemy umieścić w uwagach do zamówienia prośbę, by kurier wcześniej zadzwonił przed dostarczeniem przesyłki, jednak nie ma gwarancji, że to zrobi. Wiele zależy od polityki wybranej firmy kurierskiej… i samego kuriera.
Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów, więc w wyjątkowych sytuacjach możemy poczekać kilka dni z wysyłką.
Z racji tego, że zamówienia realizujemy niemal od razu po ich złożeniu, istnieje bardzo krótki okres czasu, kiedy technicznie możliwa jest jakakolwiek zmiana w jego realizacji. W celu dokonania takiej zmiany, musisz skontaktować się z nami mailowo na skrzynkę [email protected] lub telefonicznie na numer 690 464 195.
Jeżeli żadne z tych dwóch zamówień nie jest jeszcze spakowane (a bardzo możliwe, że już jest; realizujemy zamówienia najszybciej jak się da) to możemy spróbować spakować je razem. W celu dokonania takiej zmiany, musisz skontaktować się z nami mailowo na skrzynkę [email protected] lub telefonicznie na numer 690 464 195.
Nie. Obecnie nie mamy możliwości wysyłki zamówień za granicę Polski.
Jesteśmy apteką i obowiązuje nas Prawo Farmaceutyczne, a to zabrania jakichkolwiek metod reklamy aptek. Dlatego nie mamy i nie możemy mieć kodów rabatowych.
Na życzenie klienta nie.
O ile paczka nie została jeszcze nadana, to anulowanie zamówienia jest możliwe. Zmiana produktów w zamówieniu wymaga natomiast anulacji całego zamówienia i złożenia go ponownie. Można też skontaktować się z nami mailowo na skrzynkę [email protected] lub telefonicznie na numer 690 464 195 i znajdziemy wspólnie jakieś rozwiązanie.
To zależy od sytuacji. Jeżeli chodzi o zwrot/reklamację produktów, które już dotarły do klienta to dyspozycję zwrotu środków składamy najczęściej tego samego dnia, w którym zwracane produkty do nas dotrą. Jeśli chodzi o zamówienie, którego jeszcze nie zdążyliśmy wysłać - dyspozycję składamy najczęściej tego samego dnia. Operator płatności powinien zwrócić pieniądze w ciągu 1. (lub maksymalnie kilku) dni.
Bardzo ciężko jest to przewidzieć. Nieustannie nasz dzielny Dział Zakupów pracuje z naszymi dostawcami by zapewnić jak najlepszą ofertę produktową.